Jasna podela između bogatih i siromašnih je jedna od odlika gradova Južne Amerike. U želji da to promeni, Banamek banka iz Meksiko sitija je pokrenula kampanju Izbrišite razlike.
Angažovan je umetnik Oscar Ruíz, fotograf i pilot helikoptera, koji se nakon dva leta iznad Meksiko Sitija vratio sa fotografijama koje govore više od reči. Cela kampanja je sažeta u četiri slike koje spajaju bogate rezidencije i ruševine, kuće okružene travnjacima i skupove sivih oronulih zgrada. Veoma često, ove dve gradske oblasti deli visoki tanak zid, pa izgleda kao da su fotografije izmenjene u Photoshopu. Upravo iz tog razloga, i činjenice da se na kulturi stanovanja u Meksiku dugo ništa humano nije uradilo, kampanju prati dvosmisleni moto:
„Ove slike nisu modifikovane. Vreme je da to promenimo“.
Skoro 46% populacije Meksika živi u siromaštvu, a državu prati jedna od najvećih stopa nejednakosti u svetu. U Meksiko Sitiju, najsiromašniji od 20 miliona stanovnika nemaju pristup pijaćoj vodi, niti osnovne higijenske instalacije u svojim domovima.
Iako je zamišljena samo kao reklama za razvojni program banke, kampanja Izbrišite razlike (Erase the Difference) je izazvala veliku pažnju i postala predmet javnih diskusija sa pitanjem: Može li rušenje fizičkih pregrada između bogatih i siromašnih pomoći da se malo blagostanja prelije preko grubo postavljene granice između onih koji imaju sve i onih koji nemaju ništa?